martes, 22 de mayo de 2012

A Voz da Casiña: Especial Letras Galegas!








O 17 de Maio foi o dia das letras galegas!! Na Casiña conmemoramos ese dia e tamén a persoaxe homenaxeada deste ano: Valentín Paz Andrade, avogado, xornalista, poeta e apasionado do mar entre outras cousas. 
Como Paz Andrade colaborou en numerosos xornais e dirixiu un, pensamos en elaborar o noso xornal Especial Letras galegas durante a fin de semana! 
A Voz da Casiña, contou cun estupendo equipo de redactores e reporteiros que estiveron traballando arduamente o sábado e o domingo. As nosas seccións foron:

- Valentín Paz Andrade: Vida e Obra: Investigamos, redactamos e ilustramos a sua apaixonante andaina.
- O que sabe a xente... sobre Valentin: Saimos a rúa para averiguar se o Club de Campo está ao dia.
- Valentin visto polos nenos: Ilustramos as súas poesias.
- Pasatempos: Relacionados coa vida de Valentin, co mar, cos seus poemas...etc.
- V. Paz Andrade na Arte: Elaboramos collages moi atrevidos!
 ¡O noso exemplar está dispoñible na Casiña do Club de Campo! 

Ademáis para os máis pequenos fixemos o móvil dun barco, con motivo do gusto pola pesca de Valentin Paz Andrade.


miércoles, 16 de mayo de 2012

Dia de la Familia: "Notas familiares"



El 15 de Mayo fue el dia de la Familia y en La Casita lo celebramos con los niños y niñas elaborando una practica y familiar manualidad: ¡Unas casitas con notas para la nevera! Cada uno dibuja a su familia en la ventana de la casita, pegamos el tejado y el block de notas en un rectangulo de goma eva con un iman detras y listo!

jueves, 10 de mayo de 2012

¡Feliz Día de la Madre!!

 Postales para mamá: Con rosas y flores diversas y un bonito corazon hecho con nuestras manos en la que ponemos cosas por las que queremos a mamá.



 Pulseras como regalo: Con material reciclado: las cápsulas del café aplastadas.



sábado, 5 de mayo de 2012

¡Flores de GoLoSiNa!




Chupachups, piruletas, mariquitas de chocolate... con las golosinas podemos hacer más cosas además de comernoslas, podemos hacer manualidades y flores muy divertidas! Escogimos las flores que más nos gustaban, realizamos nuestro propio diseño y añadimos purpurina y limpiapipas verde para el tallo. ¡Y a celebrar la primavera!

martes, 1 de mayo de 2012

¡Bob Esponja!


¡Mirad que Bobs Esponja más chulos hicimos! ¿A que no adivinais con que estan hechos? ¡Con la tapa de las cajas de huevos pequeñas!! Despues le añadimos las partes del cuerpo, que puedes encontrar en cualquier dibujo de Bob Esponja. Puedes probar a hacerlo en casa!